اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خواستار آن شد که دولت در جهت اجرای مصوبه مجلس مبنی بر به کارگیری معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین گروسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 8 مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی ضمن تبریک عید غدیر و تسلیت در پی جان باختن حجاج در حادثه منا، گفت: دولت و وزارت خارجه باید جنایت غم انگیز منا را پیگیری کنند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، افزود: با توجه به مصوبه سفر دوم رئیس جمهور به غرب استان تهران، مبنی بر اجرای پروژه پل ورودی شهرستان قدس، اما متإسفانه تاکنون این طرح محقق نشده است.

وی ادامه داد: این پل محل عبور بیش از 400 هزار نفر از مردم منطقه است، اما حدود هفت سال است که اجرای آن طول کشیده؛ این در حالی است که در صورت‌جلسات مذکور، معاونان استانداری تهران، مدیرکل وزارت راه و مسئولان شهرستان مقرر کردند که تا آذر ماه سال گذشته این پروژه انجام شود، حال من متعجبم که چرا این طرح اجرایی نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: دولت باید در جهت اجرای مصوبه مجلس مبنی بر به کارگیری معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی اقدام کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی