اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی
سخنگو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اقدام اماراتیها با معلمان ایرانی بسیار توهین آمیز بوده است، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش جدیت لازم را پس از دریافت اخطار از امارات انجام نداده؛ ضمن آنکه سفارت ایران هم باید در کشور امارات فعال‌تر عمل می‌کرد.

عبدالوحید فیاضی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ملت  درباره  جلسه امروز(سه شنبه، 21 مهر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معاونین وزیر آموزش و پرورش و معاون حقوقی و پارلمانی  وزارت امورخارجه برای بررسی موضوع  اهانت اماراتیها به معلمان ایرانی و دستگیری تعدادی از آنها، در جلسه امروز کمیسیون حضور بعمل آوردند.

نماینده مردم  نور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش جدیت لازم را پس از دریافت اخطار از امارات انجام نداده است، گفت:  سفارت ایران هم باید  در کشور امارات فعال تر عمل می کرد.

وی با بیان اینکه دستور کار ویژه کمیسیون متبوعش به توهین اماراتیها به معلمان ایرانی اختصاص داشت، گفت: ‌متاسفانه معلمان ایرانی در این کشور با  زنجیر و دستبند دستگیر شدند که این اقدام  بسیار توهین آمیز است.

 سخنگو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یادآورشد: قرارشد وزارت امور خارجه در اسرع وقت با رایزینی‌های دیپلماتیک، در گام نخست معلمان بازداشت شده ر ا آزاد کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی