اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

کشته شدن دو فرهنگی خراسان رضوی در فاجعه منا

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم دو نفر از همکاران فرهنگی استان در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.


سید جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اعلام تاسف برای حادثه اتفاق افتاده در سرزمین منا، در پاسخ به این سوال که چه تعداد فرهنگی از استان خراسان رضوی در این حادثه کشته شده اند؟ گفت: متاسفانه در حادثه سرزمین منا همکاران فرهنگی بسیاری از استان های مختلف وجود داشتند.

وی ادامه داد: آمار کشته شدگان، مفقودین و مجروحین باید از سوی استانداری به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اعلام شود که این آمار تا ظهر امروز مشخص است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون 2 نفر از همکاران فرهنگی استان خراسان رضوی، با نام های محمدرضا حاجتمند و احمد لطفی از کاروان 19033 جزو کشته شدگان استان هستند.
 
حسینی اضافه کرد: تاکنون آمار دقیقی از تعداد مفقودین و مجروحین استان خراسان رضوی به دست ما نرسیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی