اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

۱۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۶
مهر
۹۴

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ضمن اشاره به رویکرد استکبارستیزی به عنوان روح حاکم برنامه های اتحادیه در سال تحصیلی جدید گفت: نگرانی های مقام معظم رهبری از بحث نفوذ خصوصا نفوذ فرهنگی باعث شده برنامه های کلانی در این حوزه داشته باشیم.

  • معلم
۲۶
مهر
۹۴

مشاوراجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی از اعلام واقعی سرانه دانش آموزی و قیمت تمام شده خدمات به ازای هر دانش آموزش، خبرداد.

  • معلم
۲۶
مهر
۹۴

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بر آن هستیم که امکانات و مزایای ویژه ای را برای معلمان پایه اول ابتدایی در نظر بگیریم که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح بتوانیم تنها بخشی از تلاش های این دسته از افراد را جبران کنیم.

  • معلم
۲۶
مهر
۹۴

جلسه بررسی تاسیس صندوق وام دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با حضور سرپرست دانشگاه، معاون و مدیران کل حوزه دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

  • معلم
۲۶
مهر
۹۴

هیئت آموزش و پرورش استانهای همجوار کشور ترکیه با سفر به استان آذربایجان غربی، از هنرستانهای شهرستان ارومیه بازدید کردند.

در این هیئت چهار نفره، «فرات کایا» مدیر آموزش و پرورش استان آغری، «مصطفی آکدنیز» مدیر آموزش و پرورش استان وان، «کورشات دانشمان» مدیر مدرسه در استان اغدیر و «موسی اولمز» مدیر مدرسه در استان اغدیر حضور داشتند.
 
  • معلم
۲۵
مهر
۹۴

وزیر آموزش و پرورش گفت:دولت بابت هر دانش‌ آموز علاوه بر هزینه‌ های سرمایه‌ ای مانند فضا و تجهیزات بیش از 2 میلیون تومان هزینه می‌ کند.

  • معلم
۲۵
مهر
۹۴

پرویز احمدی رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه، با حفظ سمت به عنوان «سرپرست این بانک» منصوب شد.

بر اساس تصویب هیأت مدیره این بانک، پرویز احمدی، سرپرستی بانک سرمایه را با حفظ سمت بر عهده گرفت.

احمدی متولد 1332 و دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس است و با رتبه دانشیاری در دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه، تدریس می کند.
  • معلم
۲۵
مهر
۹۴

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:از 55 هزار معلمی که مشمول رتبه‌بندی می‌شدند، 54 هزار و 600 نفر احکام‌شان صادر شده است.

 اسفندیار چهاربند امروز شنبه 25 مهرماه در حاشیه آیین پیوند انجمن اولیا و مربیان که در تالار فرهنگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص رتبه‌بندی معلمان شهر تهران، گفت: رتبه‌بندی در خصوص معلمان تهران اجرا شده است و از 55 هزار معلمی که مشمول رتبه‌بندی می‌شدند، 54 هزار و 600 نفر احکام‌شان صادر شده است.

  • معلم
۲۵
مهر
۹۴

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: منتقدان رتبه بندی بیشتر منتقدان دولت هستند. کسانی که با بیشترین درآمد تاریخ کشور نتوانستند معلم را مانند سایر کارکنان مورد توجه قرار دهند؛ در حال حاضر که دولت علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود منابع مالی، کاهش قیمت نفت، گامی در جهت ترمیم حقوق‌ها برداشته دایه مهربانتر از مادر شده‌اند و به صورت هماهنگ تلاش می‌کنند آن را کمرنگ جلوه دهند.

  • معلم
۲۵
مهر
۹۴

مرتضی حاجی درباره برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: آزمون استخدامی لازم بود انجام شود اما علاج حل مشکلات آموزش و پرورش استخدام با این سبک نیست.

وی در پاسخ به این سوال که تعدیل نیروهای فرهنگی را به سود جامعه تعلیم و تربیت می داند؟ افزود: وجود نیروی مازاد در فعالیت ها اختلال ایجاد می کند.

 

  • معلم