اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ازامضای توافق نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، صندوق بازنشستگی کشوری وکانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان بازنشسته خبر داد.

سید محمد بطحایی اظهار کرد: در راستای تسهیل خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش خدمات سفر، چهارده عنوان خدمت دولتی  به دفاتر شهری و روستایی پیشخوان دولت ، واگذار خواهد شد تا به شکل شایسته در اختیار فرهنگیان بازنشسته قرار گیرد.

بطحایی در مورد خدمات واگذار شده توسط وزارت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد:استعلام مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری ، اصلاح اطلاعات هویتی بازنشستگان و موظفین ، درخواست قطع حقوق ناشی از فوت، ثبت کاهش  عائله مندی ، چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی ، هزینه بیمه عمر، در خواست وام ، تقاضای تورهای زیارتی و سیاحتی، تمدید وکالت نامه داخل کشور، ثبت کاهش تعداد وراث، درخواست صدور گواهی دریافت حقوق از صندوق برای ارایه به مراجع ذی صلاح، در خواست کارت شناسایی و منزلت و تاییدیه هزینه عینک و عصا ؛  عناوین این خدمات هستند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تاریخ واگذاری این خدمات را چهار ماه پس از امضای توافق نامه عنوان کرد و افزود: این خدمات علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت از طریق درگاه الکترونیکی به آدرس epishkhsn.ir  ارائه می شود.
 
این توافق نامه در تاریخ  23/8/94  به امضای سید محمد بطحایی ، محمد رضا ترابی و علی فلاح حقیقی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بازنشستگی کشوری و کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت رسید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی