اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

امروز؛ مجلس و آموزش و پرورش 8 مهر 94

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

بیرانوند نماینده مردم بروجرد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم لغو بخش نامه ممنوعیت ادامه تحصیل فرهنگیان در مقاطع بالاتر تذکر داد.
حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت اصلاح و اجرای آیین نامه استخدام معلمان پیش دبستانی تذکر داد.


منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم رایزنی و انجام مذاکرات موثر با دولت مرکزی عراق و حکومت اقلیم کردستان عراق و استاندار حلبچه در رابطه با آزاد شدن تردد مسافر از مرز پاوه، همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم ساماندهی مرزهای حوزه انتخابیه و علت عدم اعطای امتیازات مربوط به خدمت در مناطق جنگی و نوار مرزی به فرهنگیان منطقه حوزه انتخابیه تذکر داد.
قاضی پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص تسریع در تخصیص مبلغ پیش‌بینی شده در بودجه عمومی کشور برای پرداخت حقوق معوقه و ماهانه بازنشستگان صنعت فولاد کشور و همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در جذب نیروهای پیش دبستانی و به وزیر کشور درخصوص تکمیل پروژه جاده ارومیه به تبریز توسط بنیاد تعاون ناجا تذکر دادند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی