اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

وزیر آموزش و پرورش گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تجلی ساحت تربیت بدنی و تندرستی است که آن نیز جز ساحت های ششگانه تربیتی در سند تحول بنیادین در مدارس کشور است.

علی اصغرفانی در مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و مراسم اجرای سراسری ورزش صبحگاهی مدارس کشور که صبح امروز 10 آبان در دبیرستان رازی منطقه 3 شهر تهران برگزار شد اظهار داشت: به همکاران معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تبریک می گویم که امروز توفیق پیدا کردند در سراسر کشور شاهد افتتاح دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باشند که تضمین کننده تحرک و تندرستی دانش آموزان کشور است.


توصیه های مقام معظم رهبری


وی افزود: 3 توصیه مهم مقام معظم رهبری "تحصیل، تهذیب و ورزش" به کودکان و نوجوانان و جوانان است و آموزش و پرورش این 3 توصیه مهم مقام معظم رهبری را به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت برای نسل امروز و آینده سازان ایران اسلامی سرلوحه خود قرار داده است.


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: توصیه مشارکت در آموزش و پرورش از سیاست های آموزش و پرورش در دولت یازدهم است. نمونه هایی از آن، مشارکت با وزارت ورزش و جوانان نمونه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، شهرداری های مناطق مختلف کشور است زیرا همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

 

خدمت آموزش و پرورش به تمام جامعه


وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهادی است که به تمام جامعه خدمات می دهد و نسل آینده کارگزاران آینده و آینده سازان کشور اکنون به عنوان دانش آموز در مدارس آموزش و پرورش حضور دارند.


فانی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تجلی مشارکت دستگاه های مختلف در امر تربیت بدنی است. زیرا ساحت تربیت بدنی و تندرستی یکی از ساحت های ششگانه تربیتی مطرح شده در سند تحول بنیادین است.

 

المپیاد درون مدرسه ای برای 7 میلیون دانش آموز


وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:سال گذشته حدود 4 میلیون دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت کردند و امسال بیش از 7 میلیون در این فعالیت نشاط آفرین و توانمندساز در بین دانش آموزان شرکت خواهند کرد همه معلمان ورزش با همکاری خود مشارکت اولیا و همت دانش آموزان امیدواریم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را با کیفیت و کمیت بالاتری در سال 94-95 اجرا کنند تا بتوانیم به اهداف خود نائل شویم.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی