اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۵
آبان
۹۷

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نرسیدن بخش مناسبی از مالیات‌های استان تهران به دست آموزش و پرورش یکی از علل عدم بازسازی مدارس این شهر است، گفت که یک درصد از سود شرکت‌های سوده دولتی نیز باید به آموزش و پرورش برسد اما اجرای این قانون نیز بلاتکلیف است.

به گزارش خانه ملت، علیرضا محجوب با اشاره به اینکه استان تهران جزو 5 استان نخست به لحاظ کمبود امکانات آموزشی و دارا بودن مدارس تخریبی است و اکنون 30 درصد مدارس آن نیاز به بازسازی دارند، گفت: از آنجا که تهران قدیمی‌ترین مدارس کشور را در خود جای داده و در دوره قاچاریه زمانی که همه ایران صرفا مکتب‌خانه داشتند در تهران حدود 150 مدرسه وجود داشت لذا طبیعی است ابنیه مدارس قدیمی و فرسوده باشد.

  • معلم
۰۵
آبان
۹۷

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل «معلم تمام وقت» به استان‌ها در این تهران هفته خبر داد.

به گزارش فارس، علی الهیار ترکمن درباره طرح معلم تمام وقت، گفت: در حال نهایی کردن دستورالعمل هستیم و تا چند روز آینده ابلاغ می‌شود.

او گفت: اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت از سوی معلمان شاغل، حق‌التدریس ارائه می‌شود، حق‌التدریس معلمان شاغل برای ۹ ماه سال است و در حقوق آنها به صورت ثابت‌ و رسمی نیست و عمدتاً با تأخیر پرداخت می‌شود؛ همچنین در پاداش پایان خدمت و بازنشستگی محاسبه نمی‌شود.

  • معلم