اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۱
آذر
۹۵

به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی که در دبیرستان شریعتی منطقه دو تهران برگزار شد، اظهارکرد: به دانش آموزان پژوهشگر برگزیده و به مسئولان و نهادهای دست اندرکار این انتخاب فرخنده، صمیمانه تبریک وخسته نباشید عرض می کنم.

  • معلم
۲۱
آذر
۹۵

معاون سابق وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ساختار صندوق فرهنگیان باید به گونه‌ای تغییر کند که با آمدن و رفتن دولت‌ها، وزرای آموزش‌وپرورش که وابستگی سیاسی دارند، نگاه سیاسی را در اداره صندوق که باید فعالیت اقتصادی داشته باشد، اعمال نکنند.
با مشخص شدن فساد مالی 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان و ورود دادستانی کشور به این ماجرا، برخی افراد برای انجام بازجویی احضار و بازداشت شدند که شهاب الدین غندالی - مدیرعامل سابق صندوق فرهنگیان یکی از افراد بازداشت شده است.


  • معلم
۲۰
آذر
۹۵

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مرتباً در حال پیگیری آن بوده و با سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه مذاکراتی انجام داده‌اند/ متاسفانه هماهنگی‌های لازم در دولت وجود ندارد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تذکرات لازم را در این زمینه داده است/ مجلس در برنامه ششم درصدد حل مطالبات فرهنگیان است تا این مطالبات هرچه زودتر پرداخت شود/ با چنین شرایطی، وقتی که امکانات لازم پرداخت وجود نداشته باشد، تعیین زمان نتیجه‌ای ندارد

  • معلم
۲۰
آذر
۹۵

شنیده ها حاکی است ؛ « دکتر یوسف نجفی » به عنوان معاون پارلمانی و مجلس وزیر آموزش و پرورش از سوی دانش آشتیانی معرفی گردیده است .

« نجفی » جایگزین « حجت الاسلام مصطفی ناصری » می شود.

یوسف نجفی (زادهٔ ۱۳۵۰ در عجب‌ شیر ) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مراغه و عجب‌شیر در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است.

  • معلم