اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 25 هزار شاهد و ایثارگر شامل قانون 51 جامع ایثارگری می شوند و حقوق این افراد تا 25 درصد (علاوه بر حقوق خود،187 هزار تومان) افزایش می یابد.

محمد حسین کفراشی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که افزایش حقوق افراد شاهد و ایثارگر تا 25 درصد بیشتر از حقوق افراد عادی، چه زمانی اعمال می شود؟ گفت: بر اساس ماده 51 قانون جامع ایثارگری، حقوق افراد جانباز و ایثارگر آموزش و پرورش 25 درصد از حقوق افراد عادی افزایش می یابد.

 
وی با اشاره به اینکه این موضوع به زودی اجرایی می شود، افزود: پس از حل بسیاری از مشکلات که بر سر اجرایی شدن این موضوع بود، بحث اعتبار آن مورد بحث قرار گرفت.
 
کفراشی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش در اولین جلسه سال 94 در شورای معاونین، دستور دادند که این قانون اجرا شود. معاون توسعه و پشتیبانی نیز مکلف شد که پیگیر این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باشد.
  
مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش افزود: تقریبا 14 هزار فرزند شهید و 9 هزار و 500 جانباز بالای 25 درصد داریم که حدود 25 هزار نفر از این تعداد شامل قانون 51 جامع ایثارگری می شوند.
 
وی تصریح کرد: این افراد علاوه بر حقوق خود باید 187 هزار تومان افزایش حقوق داشته باشند. طبق قانون جامع ایثارگری 25 درصد حداقل حقوق مصوب کارکنان دولت باید انجام شود. 
 
کفراشی اشاره کرد: مکاتباتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شده و به صورت شفاهی این موضوع برای اجرایی شدن پذیرفته شده است. منتظر هستیم به صورت رسمی و کتبی این موضوع اعلام شود تا با موافق سازمان مدیریت، آموزش و پرورش آن را اجرایی کند.
 
مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با اجرا شدن این قانون حقوق افراد شاهد و ایثارگر به طور کامل استیفا می شود تا حقی از این افراد ضایع نشود.
 

نظرات  (۱)

سلام سازمان های دیگر از اول فروردین این مبلغ را دریافت کرده‌اند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی