اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر آموزش و پرورش در روز 3 شنبه این هفته برای پرسش و پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس خبر داد.


عطاالله سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، از تشکیل جلسه و پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: هر 2 هفته یک بار در مجلش شورای اسلامی جلسه ای با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل می شود.

 

وی ادامه داد: تشکیل این جلسات در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، علی اصغر فانی را مجاب به پاسخ گویی به سوالات نمایندگان می کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان دیگرش، مدعوین روز 3 شنبه این کمیسیون هستند.

 

سلطانی صبور افزود: قرار است فانی به ارائه گزارش برنامه‌ های سال تحصیلی جدید و نحوه اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در این وزرات خانه بپردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی