اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی
مدیرعامل بانک سرمایه گفت: طرح پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی کالای بادوام و 15 میلیون تومان خرید خوردو برای فرهنگیان بخشنامه شده است.

خیرالله بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که چه تسهیلاتی برای فرهنگیان دارید، گفت: بانک سرمایه به عنوان بانک فرهنگیان کشور است که در راستای توسعه و تعمیق رابطه این بانک با فرهنگیان، به تکریم بیش از پیش این افراد کمک می کند.

وی ادامه داد: بانک سرمایه، برای افزایش سطح رفاهیات زندگی فرهنگیان برنامه های متعددی را آغاز کرده است. صدور تک کارت فرهنگیان و عضویت این افراد در باشگاه سرمایه ایرانیان از مزیت های ارتباط بانک سرمایه با فرهنگیان است.

ارائه وام و تسهیلات
 
مدیرعامل بانک سرمایه گفت: بخشنامه ای را طی چند روز آینده ارسال می کنیم که در صورت اجرا به فرهنگیان محترمی که در بانک سرمایه حساب داشته باشند وام بدهیم. این طرح پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانیکالای بادوام با بازپرداخت 24 ماهه و 15 میلیون تومان خرید خوردو با نرخ 15 درصد با بازپرداخت 36 ماهه برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است.
 
 
خدمات بانک سرمایه
 
 
بیرانوند با اشاره به اینکه باشگاه سرمایه ایرانیان خدمات ویژه و خاصی به فرهنگیان ارائه می دهد، افزود: ایجاد فضای مجازی برای انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز به صورت الکترونیکی بدون حضور در فروشگاه از مزیت های باشگاه است.
 
مدیرعامل بانک سرمایه بیان کرد: در این صورت فروشگاه طرف قرارداد با بانک سرمایه می شود اما ضرورتی برای خرید و مراجعه به فروشگاه از سمت فرهنگیان نیست. پذیرنده عضو باشگاه علاوه براینکه کالای با کیفیت را در این فضا می تواند عرضه کند بلکه می تواند از تخفیفات ویژه خرید استفاده کند.
 
 
برگزاری جشنواره 
 
وی هدف اصلی بانک سرمایه را توجه به کرامت، حرمت و شخصیت فرهنگیان دانست و گفت: جشنواره مهر که حامی آن بانک سرمایه است و وزارت آموزش و پرورش مسئول برگزاری آن است برگزاری آن برای مدارس و فرهنگیان آغاز شده است.
 
بیرانوند تصریح کرد: افرادی که در این جشنواره مشارکت دارند با افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه می توانند علاوه براینکه از جوایزی که ما به عنوان حامی برگزاری درنظر گرفتیم برخوردار شوند بلکه می توانند از تسهیلات بانک سرمایه استفاده کنند.
 
مدیرعامل بانک سرمایه گفت: همچنین جشنواره دانش آموزی را داریم که تا 13 آبان برگزار می شود و پس از برگزاری با اعمال قرعه کشی به آن ها جوایز داده می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی