اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

عشق معلمی در مدارس مناطق محروم

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ق.ظ

وقتی ظاهر مدرسه را می بینید و محرومیت فراوان هیچ جنبه ای از آموزش و معلمی به ذهنتان خطور نمی کند. تنها چیزی که نمایان است کمبود شدید است و بس

با آغاز سال تحصیلی معلمین و دانش آموزان در سراسر کشور از مناطق توسعه یافته کشور تا مناطق محروم و دور افتاده همه با شور و شوق پای در محیط مدرسه می گذارند و به فعالیت آموزشی و تربیتی می پردازند.


به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، روز اول باز گشایی مدارس در مناطق محروم و روستایی و همچنین عشایری حال و هوای دیگری دارد. وقتی ظاهر مدرسه را می بینید و محرومیت فراوان هیچ جنبه ای از آموزش و معلمی به ذهنتان خطور نمی کند. تنها چیزی که نمایان است کمبود شدید است و بس.

در منطقه زیلایی اوج محرومیت را خواهید دید. مدارس فرسوده بدون امکانات آموزشی با ظاهری ناراحت کننده که شاید خیلی از اولیاء تصور اینکه روزی فرزندشان در این مدارس درس بخوانند آنها را ناراحت می کند.

وقتی درب ورودی مدرسه باز می شود دانش آموزان و معلمینی را می بینید که با نهایت مهربانی و خوشحالی وارد این مدرسه می شوند و چنان به هم مهر و محبت نشان می دهند که قابل تصور نیست .دانش آموزان به همراه معلم روز اول به نظافت مدرسه می پردازند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی