اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود حکم رتبه‌بندی معلمانی که مازاد دوره متوسطه دوم هستند ولی از انتقال به دوره ابتدایی امتناع می‌کنند صادر نمی‌شود اظهار کرد: بله همینطور است.

وی افزود: معلمی که کسری ساعت موظف دارد و ما از او درخواست کردیم به فلان دوره و کلاس برود و برای کمک به ما تدریس کند و قبول نکرده است، فعلا برای او حکم رتبه‌بندی صادر نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور بخشنامه‌ای طی چند روز آینده و اتمام ساماندهی خبر داد و گفت: در این بخشنامه مشخص می‌شود کسانی که دارای کسر ساعت هستند به چه نحوی و به چه میزانی از مزایای رتبه بندی برخور دار می‌شوند. بنابراین به معنی آن نیست که در رتبه‌بندی برای این گروه از معلمان رتبه "صفر" لحاظ شود، اما از او کسر خواهد شد.

به گفته بطحایی، پروسه صدور احکام رتبه‌بندی معلمان طی 10 روز آینده به اتمام می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی