اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر فردی در حکم رتبه بندی خود تبعیض می بیند می تواند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ علی اصغرفانی امروز 16 مهرماه در حاشیه آئین روز جهانی کودک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه معترضین نظام رتبه بندی به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند، گفت:احکام نظام رتبه بندی معلمان در حال صدور است با توجه به اینکه وقت محدود بود و در شرایط سختی به سر می بردیم ولی اکثریت احکام صادر شده است.


وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر فردی در خصوص حکم رتبه بندی خود تبعیض می بیند و اعتراضی دارد می تواند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کند تا به پرونده اش رسیدگی شود.


وی تصریح کرد : شاخص های نظام رتبه بندی با شاخص های مصوب شورای توسعه مدیریتی مطابق است

وزیر آموزش و پرورش گفت: مجموعه فعالیت هایی که آموزش و پرورش به دنبال دارد باید با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های دولتی و غیردولتی باشد تا هم به نفع کشور پیش رود و هم برای نیاز کودکان موثر واقع شود.

 

دبیرخانه دائمی برای کودکان


فانی ادامه داد: از سال گذشته دعوتی از نهادهای مختلف داشتیم که طی هماهنگی های زیاد یک دبیرخانه دائمی در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ایجاد شد.


وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: پیشنهاد می کنم این دبیرخانه دائمی را در قالب یک مصوبه از هیات دولت خواستار شویم و با هماهنگی فعالیت ها را اجرایی کنیم .

رشد 14 درصدی پوشش پیش دبستانی


فانی بیان کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان فعالیت های متنوعی دارد در حوزه پیش دبستانی نسبت به سال گذشته رشد 14 درصدی پوشش را داشته ایم لذا به لحاظ کمی موفق هستیم .


وی اضافه کرد: در سال تحصیلی 94-95 جهت گیری ما توسعه پیش دبستانی است تجربه نشان می دهد هر چه این توسعه در مناطق محروم و دو زبانه تقویت شود آموزش در سالهای آتی موثر خواهد بود.


وی بیان کرد: برای کیفی سازی اقدامات خود با دفتر پیش دبستانی و مهدکودکها هماهنگی ایجاد کرده ایم همچنین با همکاری سازمان بهزیستی آموزش ها را با کیفیت خواهیم کرد.

 

سلامت دهان و دندان دانش آموزان/حقوق شهروندی


فانی خاطرنشان کرد: امسال در خصوص سلامت دهان و دندان کودکان همکاری موثری را با وزارت بهداشت و درمان ادامه می دهیم .

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در خصوص حقوق کودکان با معاونت حقوقی آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که در این راستا این حقوق را تحت عنوان حقوق شهروندی و حقوق کودک به کتابها و مجلات آموزشی وارد کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی