اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

خیر نیکوکار تهرانی بعد از 50 سال به وطن برگشت و در منطقه 5 تهران با کمک هفت نیکوکار دیگر مدرسه سازی کرد.

 اسماعیل اوتاد العجم خیر نیکوکار تهرانی با مشارکت 7 نیکوکار دیگر در منطقه 5 تهران مدرسه ای ساخت که در مورد این افتتاح گفت:

سالیان زیادی از عمرم می گذرد اما هنوز هم می خواهم برای عمرانی کشورم تلاش کنم. مشارکت 8 خیر نیکوکار و افتتاح مدرسه ای در منطقه پر جمعیت منطقه 5 تهران بسیار خوشحال کننده است به ویژه اینکه بعد از بازگشت به میهن این اتفاق رخ داد.

وی درباره انگیزه اش برای این کار افزود: تحصیلات دبیرستان خود را در مدرسه دارالفنون خواندم و بعد از تحصیلات کارشناسی برای تحصیل به خارج از کشور رفتم  و پس از اتمام تحصیلاتم در مقطع دکترا، وقتی به کشورم برگشتم متوجه شدم دینی برای بچه های کشورم دارم در همان زمان با فعالیت های جامعه خیرین مدرسه ساز آشنا شدم و از فعالیت های این ارگان لذت بردم و خواستم در راه ساخت مدرسه قدمی بردارم.
 
اوتاد العجم تاکید کرد: قول می دهم  تا آخر عمر برای خوشحالی بچه ها فعالیت کنم.

میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از یک سوم واحدهای آموزشی سراسر کشور به دست خیرین احداث شده است گفت: کار خیر در کشور به شکل مستمر در حال انجام است اما باید شهروندان به این باور برسند که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه ما ساخت مدرسه و واحدهای آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند و بدون شک هزینه کردن در مسیر آموزش و پرورش این افراد آینده کشور عزیزمان را تضمین می کند.
 
میرشفیعی ویژگی بارز خیرین مدرسه ساز را آرامش و شادی همیشگی عنوان کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز انسان‌های فرهیخته ای هستند که از مال خود گذشت کرده و آن را برای فرزندان کشورشان هزینه می کنند که این امر جای تقدیر و اجر بسیار دارد.
 
 
وی با تأکید بر اینکه شهر تهران از نظر فضاهای آموزشی جزو محروم‌ترین مراکز استان در کشور محسوب می شود، اظهار داشت: در کنار محرومیت‌های فضای آموزشی در شهر تهران، منطقه 5 نیز به دلیل افزایش جمعیت  با مشکلات جدی در بحث فضای آموزشی و تراکم کلاس‌های درس مواجه است به نحوی که پیش بینی می شود جمعیت دانش آموزی آن این منطقه از 150 هزار نفر به 600 هزار نفر تا دو سال آینده برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی