اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

یکی از اهداف گرامیداشت روز جهانی معلم در سراسر جهان، بررسی  و رسیدگی شرایط کاری و معیشتی و حقوقی معلمان دنیا است.

امسال در منطقه آسیایی بررسی وضعیت و حقوق معلمان در هشت کشور کامبوج، اندونزی، مغولستان، پاکستان، جمهوری کره، جزایر ساموآ، سریلانکا و ازبکستان در دستور کار یونسکو قرار گرفت.

 
بررسی ها نشان می دهد معلمان در این کشورها با ساعات کاری بیش از تعریف استاندارد و در شرایط روستایی و فقیر و فاقد امکانات در حال کار هستند که نیازمند بازنگری در وضعیت آن ها و ارتقای شرایط کاری و حقوقی این معلمان ضروری است.
 
در همین راستا، مدیریونسکو در منطقه آسیایی مستقر در بانکوک پایتخت تایلند، خواستار مطالعات و بررسی های بیشتر در این زمینه شد.
 
این مطالعات در چند زمینه شرایط استخدام، آموزش های ضمن خدمت، حجم کار، توسعه حرفه ای، حقوق، بازنشستگی، ارزیابی، اتحادیه ها و رهبری مدرسه صورت می گیرد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی