اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق ذخیره فرهنگیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان و به منظور تامین مالی طرح ها و شرکت های دانش بنیان امضا شد.

این تفاهم نامه به امضای علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهاب الدین غندالی، مدیرعامل و روح الله عالمی رییس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان رسید.

 
مقرر شد به منظور اجرایی شدن بهتر این تفاهم نامه، طرح های آماده تجاری سازی با توجیه فنی- اقتصادی برای سرمایه گذاری مشترک از سوی معاونت ریاست جمهوری مشخص شود.
 
 
مشارکت و سرمایه گذاری مشترک موسسه و شرکت های دانش بنیان در چارچوب مقررات کشور و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان انجام می شوند. همچنین طرح هایی مورد حمایت موسسه قرار می گیرند که دارای توجیه اقتصادی و بازدهی بیشتری باشند.
 
فرهنگیان در اولویت هستند
 
بر اساس تفاهم نامه مذکور، شرکت های دانش بنیان معرفی شده که سهامداران آن فرهنگی و یا خانواده فرهنگی هستند در اولویت قرار دارند.
 
همچنین به منظور پیشبرد اجرای مفاد این تفاهم نامه، کمیته ای متشکل از نمایندگان دو طرف تشکیل می شود که در راستای فعال سازی، نظارت و پی گیری مفاد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری شرکت های دانش بنیان با موسسه و شرکت های تابعه فعالیت می کند.
  • معلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی