اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

آموزگار بانوی استان سیستان و بلوچستان با دست و سر شکسته در کلاس درس حاضر شد تا بازهم بخشی از سخت کوشی و ازخود گذشتگی این قشر زحمت کش را به همگان نشان دهد.

بتول سرابندی، معلم بانوی استان سیستان و بلوچستان که با دست و سر شکسته در کلاس درس حضور پیدا می کرد و به دانش آموزان درس می داد در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: من آموزگار پایه سوم  ابتدایی دبستان شاهد ثنا پردل شهرستان زابل با 24 سال سابقه هستم که بر اثر سانحه تصادف از ناحیه دست و سر دچار آسیب دیدم ولی به سرکلاس رفتم چون دانش آموزانم را دوست دارم.

 
این آموزگار سخت کوش اظهارداشت:با توجه به نیاز مدرسه و اینکه فقط نگران بچه ها بودم تا از درسشان عقب نیفتند با کمک مدیر مدرسه (خانم محمدی( در مدرسه حضور یافتم و این نه تنها برای بچه های کلاس بلکه باعث تغییر در روحیه خودم نیز شد و از این بابت خیلی احساس خرسندی و خوشحالی می کنم چون احساس می کنم دانش آموزانم درس دیگری هم آموختند.
 
علی اکبر بزی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل با حضور در کلاس درس وی، از این معلم وظیفه شناس تجلیل کرد.
 
حرکت قابل تقدیر این معلم در حالی صورت می گیرد که دو روز قبل هم باقر ابراهیمی معلم شهرستان بستک استان هرمزگان نیز در اقدامی مشابه و با دست و پای شکسته و روی ویلچر به مدرسه رفت تا به دانش آموزانش تدریس کند.
 
این معلم هرمزگانی دارای 28 سال سابقه خدمت و در مقطع متوسطه دوم است که چند روز پیش از پشت بام خانه افتاد و از ناحیه هر دو پا آسیب دید ولی با پای گچ گرفته و روی ویلچر، در جایگاه معلمی حاضر شد و کلاس درس را رها نکرد.
 
  • معلم

معلم فداکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی