اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست صمیمی با مدیرکل آموزش و پرروش استان خراسان رضوی و تعدادی از فرهنگیان این استان گفت: فرهنگیان باید برای داشتن مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان خوشحال باشند زیرا صاحب یکی از بزرگترین هولدینگ های اقتصادی کشور هستند.

شهاب الدین غندالی در نشست با سید جواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد گفت: تعامل این موسسه با آموزش و پرورش به بالاترین سطح خود رسیده و شفاف سازی را نیز سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم تا فرهنگیان به طور کامل در جریان داشته های خود باشند.

 
وی با اشاره به سودآوری ١٨میلیارد و 500 میلیون ریالی موسسه در دو سال اخیر عنوان کرد: این میزان سود از سود موسسه در ١٧ سال قبل از آن بیشتر است به طوری که میانگین دریافتی بازنشستگان از موسسه از رقم ٣٥ میلیون ریال به بیش از ١١٠ میلیون ریال رسیده است.
 
غندالی گفت: هدف ما سودآوری به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی است که با شکوفا شدن اقتصاد ملی و رشد اقتصادی کشور، به این سمت حرکت خواهیم کرد.
 
در این نشست همچنین مدیر تعاون اداره کل خراسان رضوی، نماینده بانک سرمایه، سرپرست بیمه معلم در استان، رییس سازمان دانش آموزی، اعضای کارگروه های مختلف مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری در نمایندگی موسسه در خراسان رضوی و نمایندگان فرهنگیان حضور داشتند.
 
سید جواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تبریک موفقیت دکتر غندالی در دریافت لوح زرین چهره های ماندگار سه دهه مقاومت و بهار اقتصادی ایران گفت: باعث افتخار است که در جمع مدیرانی هستیم که در عرصه مدیریت کشور موثر بوده و نام آور هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی