اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان‌رضوی ، سیدجواد حسینی در جلسه شورای معاونین اظهارکرد : پارلمان معلمین اهمیت ویژه ای در برنامه های آموزش و پرورش خراسان رضوی دارد  .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر پیگیری اجرای طرح جام ( جمع آوری ایده های برتر) در سطح معاونین اداره کل ، روسای ادارات ، کارمندان ستادی و مدیران مدارس، معلمین و دانش آموزان تاکید کرد و افزود : فردا سومین دوره پارلمان معلمین در استان آغاز می شود.

وی درخصوص اجرای طرح مدرسه کاغذی هم خاطرنشان کرد : مکانیزم ساخت مدرسه کاغذی در نیشابور در کنار تفاهم نامه ای که با سازمان بازیافت شهرداری داریم به دقت بررسی شود و شیوه نامه ای برای اجرای این طرح تنظیم شود.

حسینی افزود: پارلمان معلمین اهمیت ویژه ای در برنامه های آموزش و پرورش استان دارد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی