اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

سیدعلی قاسمی تروجنی، از درخشش 22 معلم پژوهنده فریدونکناری در مسابقات پژوهشی استان و کشور با 11 طرح پژوهشی و کسب مقام اول کشوری در جشنواره درس‌پژوهی توسط معلمان فریدونکناری خبر داد و افزود: هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده، همچون سنوات گذشته در سطح شهرستان و استان برگزار شد که در مجموع 27 طرح از استان مازندران به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها تعداد هفت طرح از شهرستان فریدونکنار به مرحله کشوری راه پیدا کرده و سه طرح نیز برگزیده استانی شد.
 
قاسمی با اشاره به اینکه این طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری هستند، خاطرنشان کرد: 17 نفر از معلمان پژوهنده فریدونکناری بر روی این 10 طرح برگزیده کار کردند.
 
وی همچنین از کسب مقام نخست کشوری در جشنواره درس‌پژوهی توسط معلمان فریدونکناری خبر داد و گفت: از بین سه طرح منتخب استان برای حضور در مرحله کشور، یک طرح مربوط به فریدونکنار بود که با مشارکت پنج معلم فریدونکناری موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.
 
قاسمی بیان کرد: استان مازندران نیز با درخشش این سه طرح از شهرستان‌های فریدونکنار، قائم‌شهر و نوشهر موفق به کسب عنوان نخست کشور شد.
  • معلم

معلم پژوهنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی