اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مورد شروع اعزام به اردوهای راهیان نور در سال 94-95 گفت: تا اوایل آبان ماه بیش از 150 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

حمیدرضا کفاش درباره تعداد اعزامی ها به اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 94-95 اظهار کرد: هدف گذاری ما برای سال تحصیلی 95_94  حدود یک میلیون نفر است که این اردوها امسال از 10 مهر ماه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

 
وی ادامه داد: آماری که هفته گذشته یعنی اوایل آبان ماه به ما اعلام شد، تعداد اعزامی ها به اردوهای راهیان نور از مرز 150 هزار نفر گذشته است که آمار خوبی است.
 
کفاش خاطرنشان کرد: آغاز اردوهای راهیان نور از 10 مهرماه بود و اگر این تعداد و عدد به این صورت ادامه پیدا کند به هدف اصلی و تعداد قابل قبولی خواهیم رسید. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تعداد اعزامی های اردوهای راهیان نور در سال گذشته 650 هزار نفر بود که این اردوها با کیفیت بالا و بدون حادثه برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی