اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

به دنبال روشهای جدید برای جذب معلمان هستیم

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان از غرفه پانا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

در محمود مهرمحمدی امروز پنج شنبه 21 آبان در ششمین روز از بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری پانا بازدید کرد و با خبرنگاران و عکاسان انی خبرگزاری به گفت و گو پرداخت.


مهر محمدی در این بازدید در پاسخ به خبرنگار پانا مبنی بر روشهای جدید برای تربیت معلم و افزایش این روشها جهت تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: طی جلسه ای که با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان داشتیم برای روشهای جدید در زمینه تربیت معلم به بحث و گفت و گو پرداختیم و به نتایجی در این زمینه دست یافتیم. البته برای آموزش ابتدایی به این نتیجه رسیدیم که باید از طریق آزمون سراسری و کنکور فرایند تربیت معلم انجام گیرد اما در آموزش متوسطه به دنبال این هستیم تا از دانش آموختگان دانشگاه های دیگر بنا به تخصص آنها استفاده کنیم و طی یک دوره 2 ساله آنها را برای حضور در کلاس آماده کنیم که البته باید این موضوع در هیات امنا به نتیجه نهایی برسد.


گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 16 تا 22 آبان در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی