اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم و دبیران آموزش و پرورش علاقمند در حوزه کارآفرینی می توانند در دوره کارآفرینی دانشگاه تهران شرکت کنند.

علی زرافشان گفت: 2 هزار و 800 معلم و دبیر آموزش و پرورش در طرح ملی کاشف شرکت کردند که از بین آن ها افرادی که ویژگی کارآفرینی بیشتری دارند انتخاب شده و در فضای مجازی شرکت می کنند تا بتوانند دانش آموزان برتر کارآفرین را در مناطق و استان ها مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند .

وی ادامه داد: به هر منطقه اعلام کردیم که 4 نفر از بین نیروهای داوطلب علاقمند در حوزه کارآفرینی را انتخاب و به ما معرفی کنند. 
 
زرافشان با بیان اینکه این تعداد نیرو از 700 منطقه انتخاب شدند، تصریح کرد: افراد انتخاب شده در مرحله اول در خود ارزیابی کارآفرینی شرکت کرده و از بین آن ها افرادی که ویژگی کارآفرینی بالاتری دارند، انتخاب و در دوره کارآفرینی دانشگاه شرکت خواهند کرد.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: شرکت در دوره کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 2 مرحله دارد، در مرحله اول آموزش غیرحضوری بوده و از سایت دانشگاه به صورت الکترونیک انجام می شود.
 
زرافشان به مرحله دوم دوره کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در این دوره که به صورت حضوری است، با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه کارآفرینی دوره برگزار خواهد شد.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص جایگاه ایران در دیدبان کارآفرینی جهانی، بیان کرد: این موضوع بر اساس شاخص های تعیین شده در سایت کارآفرینی مشخص شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی