اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

تازه ترین اخبار آموزش و پرورش، معلمان، دبیران و هنرآموزان

اخبار فرهنگیان و آموزش و پرورش

با هدف نشر اخبار مربوط به معلمان عزیز و تجزیه و تحلیل رخدادهای آن این وبلاگ ایجاد شده است، امیدواریم مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم مشکلی را از مشکلات آموزش و پرورش و معلم را حل کنیم.

بایگانی

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: طرح ˝کندوی کتاب˝ در این هفته ابلاغ شده و از هفته آینده در مدارس متوسطه دوم اجرا می‌شود.

حامد علامتی امروز یک شنبه 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، درباره طرح کندوی کتاب، گفت: هر انجمن اسلامی در هر مدرسه یک کندو از شیرین‌ترین کتاب‌های روز دانش‌آموزی را گردآوری و مطالعه می‌کند و شهدگیری یا خلاصه کتاب را به سایر دانش‌آموزان در مقاطع خاصی از سال ارائه می‌دهد.

علامتی درباره اهداف این طرح، ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه مفید در میان اعضای انجمن اسلامی مدرسه، تقویت انگیزه کسب معرفت و بصیرت اسلامی و انقلابی و مهارت‌های زندگی، ارتقای کمی و کیفی مطالعه و کتابخوانی، دسترسی به کتاب‌های خوب در فضای عمومی مدارس و تقویت نقش انجمن‌های اسلامی به عنوان الگو و پیشتاز و شناسایی و پرورش دانش‌آموزان مستعد از جمله اهداف این طرح است.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: تجهیز دانش نسبت به مفاهیم انقلاب اسلامی از جمله سبک زندگی اسلامی، معارف قرآن کریم، استکبارستیزی و ایثار و مقاومت در 2 بخش قرارگاهی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش قرارگاهی، کتاب برای مربیان ارسال می‌شود که پس از مطالعه، در قالب طرح درس به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند؛ در بخش مدرسه‌ای نیز در هر مرحله ۳ تا ۵ کتاب توسط مسئولان انجمن اسلامی مدارس در هر مدرسه معرفی و عرضه می‌شود و دانش‌آموزان این کتاب‌ها را تا ۲۵ درصد تخفیف می‌توانند خریداری کنند.
 
علامتی تصریح کرد: این طرح در این هفته ابلاغ شده و از هفته آینده در مدارس متوسطه دوم اجرا می‌شود.
  • معلم

کندوی کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی